بازاریابی و فروش – مرجع تخصصی بازاریابی و فروش

نوشته شده در موضوع دسته‌بندی نشده در 25 فوریه 2018

انتخاب عنوان جسورانه نیاز به کنکاش وسواس گونه دارد. اینکه برند دی جی کالا را در کنار برند جهانی آمازون قرار دهیم، شاید در نگاه اول قیاس منطقی به نظر نیاید؛ امّا با چیدن درست قطعات پازلی که در این مقاله ارائه می گردد می توان حداقل این عنوان را قابل تأمل دانست ….

Article source: http://www.marketingirantalent.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *