http://marketingarticles.ir/

نوشته شده در موضوع دسته‌بندی نشده در 12 فوریه 2017

یادداشت/ توسعه مهندسی بازار، ذهن نوآور، نورولیدرشیپ، نوروبیزینس، نورودیزاین

سرمقاله/ مصرف محصولات لوکس یکی از ملزومات مهم جامعه‌ی مدرن است

گزارش ویژه/ کدام برند جام ملتهای اروپا 2016 را بالای سر می‌برد؟

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

نوروبیزینس/ نوروبیزینس، تصویربرداری مغز برای رونق کسب‌وکارها

فروش/ بزرگترین اشتباهات مدیران فروش

نورولیدرشیپ/ قابلیتهای نورولیدر؛ رهبری دوستدار مغز

کارآفرینی/ اشتباهات میلیارددلاری کارآفرینان بزرگ

بازاریابی/ بازی‌پردازی در بازاریابی

بازاریابی حسی/ بازاریابی احساسی؛ تصاحب قلب مشتری

تبلیغات/ خطای دید و تبلیغات

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

تبلیغات؛ گفت‌وگو/ گفت‌وگو با مدیر خلاقیت آژانس تبلیغاتی ساچی‌اندساچی

قیمت‌گذاری/ تبلیغات با هدف افزایش قیمت

تبلیغات/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی یانگ اند روبیکام (Young Rubicam)؛ چگونه آژانسهای تبلیغاتی را اداره می‌کنیم؟

خرده فروشی/ فناوری ردیابی چشم موبایلی در خرده‌فروشی

پرسشنامه/ آیا مدیر خوبی برای فروشگاه هستید؟

نورومارکتینگ/ نورودیزاین: عصب‌شناسی در خدمت بسته‌بندی و طراحی محصول

بسته‌بندی/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره/ آگاهی از زبان بدن = افزایش فروش

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با روسها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ ذهن نوآور

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه توسعه مهندسي بازار

Article source: http://marketingarticles.ir/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *