آژانس مارکتینگ هورموند مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات …

نوشته شده در موضوع دسته‌بندی نشده در 05 فوریه 2017

سازمان‌ها برای هدایت فعالیت‌های بازاریابی خود از شش مفهوم رقابتی استفاده می‌کنند. فلسفه بازاریابی به‌صورت خلاصه در ادامه بیان می‌گردد؛ مفهوم تولید: بر اساس مفهوم تولید، مشتریان طرفدار محصولاتی هستند که قیمت فروش پایینی دارند و همه‌جا در دسترس قرار دارند. ارائه‌دهندگان خدمات تمایل دارند…

Article source: http://hormond.com/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *