بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک …

نوشته شده در موضوع دسته‌بندی نشده در 29 ژانویه 2017

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی

خدمات مشاور بازاریابی و تجاری سازی (مارکتینگ) به صورت تخصصی

برنامه ریزی بازاریابی ، فروش و تبلیغات به صورت سیتماتیک و تدوین برنامه بازاریابی تضمین فروش

پارك بازاریابی ایران اولین شرکت مشاوره بازاریابی و همچنین آموزش بازاریابی از سال ۱۳۸۶ با هدف مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی ، برندسازی ، فروش و تجاری سازی وارد عرصه اقتصاد کشور گردید و در همین راستا نیز با گردآوری متخصصان مجرب در قالب اتاق فکر بازاریابی یکی از قوی ترین هسته های بازاریابی کشور را ايجاد نموده است و به تبع آن نیز با تشکیل باشگاه بازاریابان ایران گامی بلند در توسعه و یکپارچگی مدیریت بازاریابی در ایران برداشت. امضا قرارداد بازاریابی با شرکت های مشاور بازاریابی بین المللی جهت توسعه علم بازاریابی در داخل کشور و امضا قرارداد بازاریابی با موسسات تحقیقات بازار بین المللی روند تحقیق و توسعه را در پارک بازاریابی ایران پایدار نموده است. کسب مقامات کشوری و دریافت لوح تقدیر از وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه طرح های برتر بازاریابی و همچنین کسب لوح تقدیر و رضایت نامه های متعدد از شرکت های ایرانی و بین المللی ، پارک بازاریابی ایران را به بزرگترین شرکت خدمات تخصصی مشاوره و برنامه ریزی بازاریابی کاربردی مبدل نموده است.

مشاوران ارشد در دپارتمان مشاوره بازاریابی با تلاش مستمر و منسجم در كنار صنایع مختلف كشور، مفتخر به كسب دستاوردی نو و اثربخش در زمینه برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیك بازاریابی و فروش یكپارچه و سیستماتیک جهت توانمند سازی و ارتقاء كسب و كار، در داخل و خارج از كشور گردیده‌اند. هدف از تدوین و پیاده‌سازی این مدل، برنامه ریزی بازاریابی فروش تضمینی، افزایش سهم بازار و ارتقای سطح برند شرکت ها می باشد.

بازاریابی در سال های اخیر از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و امروز نیز به طور قطع با توجه به روند تغییرات تکنولوژی و افزایش سطح ارتباطات (که موجب سهولت در تولید و تامین کالا و خدمات می شود)، و همچنین رشد شرکت های کوچک، اهمیت و ضرورت بازاریابی بیش از پیش حس می شود. مشاورین ما با دریافت اطلاعات از دپارتمان تحقیقات بازاریابی (به عنوان بزرگترین و دقیق ترین دپارتمان تحقیقات بازاریابی کشور) از سال ۱۳۸۳ ، صنایع ، بازارها و برندهای مختلف را پایش نموده است و هم اکنون نیز مشاورین پارک بازاریابی ایران آماده ارائه خدمات برنامه ریزی و مشاوره بازاریابی می باشند.

مرکز جامع خدمات بازاریابی و فروش (شامل مشاور بازاریابی و فروش ، تحقیقات بازار و آموزش بازاریابی و فروش ) در کشور ، فعالیت هایی از قبیل مطالعه و توسعه مدل های مختلف مدیریت بازاریابی و برند سازی را کشور را عملیاتی می نماید. کلیه مدل های مرکز جامع بازاریابی و فروش به صورت کاربردی و اجرایی بوده و دارای پشتوانه علمی و تحقیقاتی می باشند.

مشاور بازاریابی و تبلیغات ، مشاوره مارکتینگ ، مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور بازاریابی و برندینگ به صورت یکپارچه و عملیاتی توسط تیم مشاورین و سیستم برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک ارائه می گردد. به عنوان مثال آنچه از اطلاعات و برنامه های مشاور بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی می نماید، تاثیرگذاری بر روی شاخص های موثر در خرید مشتریان می باشد که بر اساس تحقیقات بازاریابی شناسایی می گردند. بدین ترتیب کلیه برنامه ها بصورت سیستماتیک پیاده سازی و عملیاتی شده و به کمک فرمهای از پیش تعیین شده، قابل ارزیابی و اندازه گیری می باشند.

کلیه خدمات مشاوره بازاریابی و فروش که توسط دپارتمان مشاوره بازاریابی و فروش ارائه می گردد دارای چارچوب های اختصاصی بوده و به صورت دوره ای مورد بازبینی و بهبود قرار می گیرند. به عنوان مثال در سال 1395 سلسله تحقیقاتی جهت بررسی انواع خدمات مشاوره بازاریابی در سایر کشورها جهت بنچ مارک خدمات صورت پذیرفت و هم اکنون نیز در حال بررسی خدمات مشاوره بازاریابی ، مشاوره تبلیغات و مشاوره فروش در سایر فرهنگ ها و کشورها هستیم تا با مقایسه و بومی سازی آن ها خدماتی درخور مدیران و برندهای ایرانی ارائه نماییم.

مشاوره فروش بخشی از خدمات مشاوره بازاریابی و فروش در پارک بازاریابی ایران می باشد. مشاوره فروش در واقع خدماتی است که در کوتاه مدت وضعیت فروش شرکت ها را تحت تأثیر قرار می دهد و علاوه بر برنامه ریزی های میان مدت و استراتژی بازاریابی از سوی مشاور بازاریابی به شرکت ها ارائه می گردد. مشاوره فروش و بازاریابی و برندینگ اگر به صورت یکپارچه ارائه نگردد، موجب بی نظمی و نارضایتی مدیران، پرسنل و مشتریان شرکت ها می گردد. مشاوره فروش در قالب آموزش بازاریابی و تکنیک های تجربی بر اساس شرایط و وضعیت فروش شرکت ارائه می گردند. یکی از مزایای همکاری با پارک بازاریابی ایران، تقارب مشاور بازاریابی و مشاور فروش می باشد. معمولا در پارک بازاریابی ایران فردی به عنوان مشاور بازاریابی و فردی به عنوان مشاور فروش معرفی گردیده و خدمات مشاوره بازاریابی و مشاوره فروش به صورت یکجا ارائه می گردد.

Article source: http://qmpmarketing.com/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *