بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی

نوشته شده در موضوع دسته‌بندی نشده در 15 سپتامبر 2016

یادداشت/ گفت‌وگو با مارتین لیندستروم، اعجوبه‌ی نورومارکتینگ و برندینگ و 5 متخصص بازاریابی و تبلیغات در توسعه مهندسی بازار

اخبار بازاريابي/ بازار خبر………………… صفحه 6

فروش/ گفت‌وگو با امیرمصطفی اعرابی‌پور، مترجم کتاب/فروشندگان بزرگ چگونه عمل می‌کنند؟

بازاریابی/ هشت عبارت نامناسب که بازاریابان نباید استفاده کنند 

نورومارکتینگ/ توسعه مهندسی بازار در گفت‌گو با مارتین لیندستروم/ نورومارکتینگ، برند و دیگر هیچ

تبلیغات چریکی/ تبلیغات چریکی ایکس باکس از شرکت مایکروسافت

آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانسهای تبلیغاتی دبلیوپی‌پی (WPP)

نورومارکتینگ/ ارزیابی اثرگذاری تبلیغات با استفاده از رسانایی پوست

تبلیغات/ تبلیغات محیطی در عصر حاضر

آموزه‌های بازار/ ده فرمان اف‌بی‌آی برای تحلیل رفتار غیرکلامی

تبلیغات/ بیلبوردهای خوردنی و خوشمزه

تبلیغات/ مشتریان را بترسانید، فروش را بالا ببرید/نقش ترس در تبلیغات

 

کارآفرینی/ می‌خواهم روش خرید مردم را تغییر دهم

رفتار مصرف‌کننده/رمزگشایی از مغز خریداران جدید

قیمت‌گذاری/ باورهای غلط در مورد قیمت‌گذاری

پرسشنامه/ آیا ویژگیهای یک فرد کارآفرین را دارید؟

خرده‌فروشی/ آینده‌ی خرده‌فروشی در گفت‌وگوی اختصاصی با سارا آل‌توخِیم (Sara al Tukhaim)

برند/ تکامل مفهوم برند، دگردیسی‌های آخر

بازاریابی ویروسی/ فرمول شش ماده‌ای برای اشاعه‌ی ویروسی افکار

مدیریت/ 6 درس مدیریتی از مادرزن

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با اسپانیایی‌ها

بسته‌بندی خلاق/ خلاقانه‌های بسته‌بندی‌شده

مدیریت/ رهایی شرکتها از شکست؛ کنار گذاشتن غرور و اجرای 7 راز کلیدی

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

Article source: http://marketingarticles.ir/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *